Wednesday, December 24, 2008

Its gonna be a christmas night best ever...

Hi friends, u know Im very glad to posting right now. Today is a day which every students dag dig dug yeah raport. I same with they, im scared my knee was shacked and i cannot speak before I see my raport.
Usually, take a raport in our class but today when i arrived in my class, its empty and i think the school was closed because I came late. So I called elly and I asked to her where us taook our raport and she answered we took our raport in x-5. Oh i got it. Me with my mom walked to x-5.
Yeah and when we arrived, my teacher, sir ucip, was go to office for a while, and we must waited for him. Its really really bored. Then he back and i felt my heart was stop. my hand so cool and i afraid to hear my rank. But suddenly he said "eemm her point very nice and no ones remedial. but im sorry i cant tell her rank b'coz Im not yet set the higher point from class x-1." I think its very nice to not hear my rank, coz i will have a heart attack(just kidding, im sure my rank very good).
When Im walked and want to went to home, Sis masniar (kakak kelas) from xkul, told me that today we will sing in Kiss FM at 5pm. i said" Im in!!!"
Alright while waiting for 5pm, I went to found ticket with my mom. Yes, the ticket for my cousins. They will come from malaysia and australia and on 31Dec they go to rantau prapat, so they asked us to book their ticket. Yeah actually its our first time to find ticket especially for train. We look around coz we dont know where the place to book ticket. and ttaaddaaa we found it. my mom book the ticket and i just accompanied her. After that, we went to home.
Ahh Im tired, Im sleeped for the moment. When I woke, its was 3.30pm. I must ready to go. Im not alone, my brother go with me. Me and my brother are have a same xkul, choir. So our xkul want to sing on radio. I went from my house at 4pm. Ok thats gonna be on time. But when I saw my brother took his friend to go with us, im angry to him.
We are lated and I scared i cant in to the radio. you know the show must go on. when we arrived in Kiss FM, i saw they haven't start the show. We practice our song. This really really bad and i think our couch will frustrated to us b'coz our voiced so ugly. Im very shy, i cant tookup my face so my friends... Hehehe we new here just 1 SHS. Finally, we sang so loud and its better. Im glad to spent my time with my friends, brother, and sister.
After we have sang, we went to home. Guess what all of my brother friends go with us(naik mobil kami, uuhhh pengap). But im very glad have a friends like them. Ok i wanna go to church. Bye!! See yaa...

Tuesday, December 23, 2008

White Lips??!!

Actually I really bored coz I have posted it for 3 times!!! But no one has saved!!!
Alright for the last time, I went to school to met my friends, Omy and Ely. We decided to give a present to our english teacher coz she gave us a good mark. We decide to buy a wrist watch. We went to gatsu coz there many sell. But when we arrived, no one sell here. Oh no our coming is useless.
We go to halte. When we walked, there's a CRAZY MAN with WHITE LIPS!!! Oh no u want to know what happened?? He wanted to punch elly's face!!! Oh yeah who's care??? He was only crazy man, so we walked again with peace and relax. Happy ending , huuhh??? No. While we were waiting for angkot, guess what, the CRAZY MAN with WHITE LIPS stood in front of us and blocked us. Oh God, this time, i looked clearly how dirty, disgusting, and pity he is??!!! UUeeeKK.... We ran so faster we could.
And then I stopped the becak and we back by becak. Im very scared. We finally saved although the becak price was real pirate (mahalan taxi:P). White Lips??? hahahah. Im serious. No kidding. So what about the present?? Alright its so complicated so we decide to give it after take the curse book(raport). Alright, im tired, wanna sleep, enough today, bye.

Monday, December 22, 2008

Bete Day

AAAAAAA!!!!!!!!
Actually this problem is not very hard to solved, but for me, today is a bete day. Coz I'm not go to school coz ma friends doesn't come too and second I can't play Sims2!!! How can i breathe, the sims is my breath. Oh God, please let me to play sims...
Aha!! I know the reason that made me can not play sims. I forgot to say thamks to my mom. Happy mother day's Mom!!!!
Tarrraaa!!!!
I can play sims, but i dont really play it anymore, coz i really really bored with my sims. My sims is a teenagers, stupid, moody, poor, and pity!!! How could I play with sims like that. So i try to kill my sims.
First I used "The Deleter"(from code) and it useless. Second I used "The mortality" then i choosed suicide, again useless. And for the last time I used "Riri method"(so try open Riri's blog), and again, again, nothing, useless (I'm sorry Ri, but ur method cannot kill my sims). Help me!!!! Anyone who know how to kill my sims please leave a comment for me. Please... Im really really dislike my sims.

Saturday, December 20, 2008

Write Means

Hi temen-temen dan para pembaca (ngga ada yang baca), aku lagi baik sam kelen semua. Jadi aku akan menampilkan sedikit hasil karya temanku yang dijepretnya di gramedia karena tidak memiliki uang yang cukup kalau membeli langsung.
























































































































Nahh... itu dia apa yang kumaksud, lihat deh itu ada sebagian gambar yang kabur karena penjaganya datang. Kamu bisa mengecek sendiri bagaiman ciri tulisan kamu. Mohon maaf kalau write meansnya kurang lengkap dengan jenis tulisan kamu. C u..

SMS beracun (part 2)

Hari ini adalah 2 aku mendapatkan sms beracun itu lagi. Malam hari "eh ada sms, dari siapa yah??" Ternyata isinya "temen-temen dan adek-adek, besok kita latihan padus jam 10 pagi, kita latihan buat malua B'nrico dan k" gema. Kasih tau temen-temen yang lain ya.." Ok deh, latihan, pikir aku yang polos ini...


Besoknya..


igz: Nez kau padus??
anz: iya.
igz: oh udalah ya..

igz: ngel kw padus?
Angel: ngga.
igz: ohh okelah..

igz: my kau padus??
omy: iya
Igz: okelah aku padus.


trenng treengg!!!

sesampainya di sekolah.. tak ada satupun anak padus yang nampak batang hidungnya. hanya agnesya... terus datang nomi sama kak gio. Sedangkan kami hanya mendodong terduduk seperti orang bodoh. Angin berhembus tak ada yang datang tak ada yang latihan. hanya kucing yang ada. dan kami hanya terduduk menatap kucing yang dari tadi mondar mandir...



















Lihatlah betapa polosnya kucing ini mencari tempat untuk *pup*

Daripada melihat hal ngga benar seperti ini, lebih baik aku ngga datang dan melanjutkan pekerjaanku yang lebih penting yaitu memasak kue. Dan setelah 2 jam menunggu aku pulang dengan kaki yang capek dan kantonmg yang kering karena uangku udah habis untuk hal ngga berguna seperti ini. Untuk seumur hidup, aku berharap ini adalah hari terakhir aku dibodoh-bodohi sms beracun itu!!

SMS beracun (part 1)

Aloha para pembaca... hari ini sama aja kek semalam cape!!! Biar kuceritakan secara detail. Pas aku bangun pagi "tringg..tringg.." hape ku bunyi. Berarti ada sms. Itu adalah sms darisalah satu kakak di gereja dan mengatakan "adek-adek parguru, hari ni diadakan GR di gereja jam 4 sore. Diharapkan kehadirannya. Tuhan memberkati." Yah setelah kupir-pikir tak ada salahnya juga datang.
Taadda... aku sampai di gereja pukul 16.10. Saat memasuki gereja yang kulihat hanya beberapa manusia yang sangat sedikit. Tau gini aku ngga datang, apalagi perananku di natal itu hanyalah menyanyi yang durasinya 3 menit.
Udah gitu pulangnya jam 6 pulak. Bayangkan aku bagaikan sampah disana!! Kegiatanku cuma nyanyi. SH*T!!! Aku benar-benar kesal, apalagi PR marguru yang capek-capek kubuat tidak dikumpul!!! Aku benar-benar tertipu dengan SMS beracun itu. Andainya aku ngga membaca SMS itu, aku pasti akan melanjutkan membaca komik. Yah sudahlah intinya aku bersyukur bisa datang ke rumah Tuhan :D

Friday, December 19, 2008

cape dehh

Hi para pembaca yang berbaik hati membuka blog terbelakang, terbuang, tersudut, bahkan eiittsss eeitss cukup!!! Anyway tx 4 u all yg udah buka blog ini.
2 d point ajah.. satu minggu ini aku selalu capek datang ke sekolah. Sebenarnya enak banget udah siap ujian. ini malah bosanin. Di sekolah ngga ada guru, ngga ada pelajaran, ngga ada temen" dan aku hanya bersikap mendodong seperti dodong dodong lain yang disana.
Daripada mendodong seperti si odong lebih baik aku sama temen" dodong yang lain pergi ke kantor guru untuk menularkan kedodongan kami. Ya enggalah kami mau cari muka sama guru agar guru tuh ngasih tau nilai ujian kami. Secara kalau dari ketua kelas yang dodong lama kali.

So aku bangga banget. Soalnya guru yang selama ini kubenci ternyata tidak menumpahkan kedodongannya di kertas ujian ku!!! Beliau malah memberikan aku good mark!!!

Setelah cari muka sama guru, saatnya cari informasi dari sekolah. Yahhh informasinya seputar liburan, bagi rapot, sama olimpiade. Ahh mau ikut olimpiade??? Maap nag, kamu terlalu dodong untuk mengikuti olimpiade itu. Jelas tidaklah!!! Kata orang tu pesertanya udah cukup dan aku telat daftar.
Setelah mendengar begitu, hatiku patah berkeping-keping, air mata mengaliri kedua pipiku, aku tak bisa bangkit melihat matahari. Ya enggalah!!! Liad sisi positifnya ajjaahh. Masih banyak acara natal yang harus kudatangi dan aku masih bisa narsis sama temen ku.



haha mukanya ga keliatan:P

Tapi sayang, muka manis ku (kanan) ngga keliatan, karena yang ambil gambar ngga tau ngatur datangnya cahaya!! But itz ok. Yang penting Have fun!!